Lapas

svētdiena, 2011. gada 1. maijs

Olu mices

Zaķītis aiziet ciku - caku
Svilpodams pa meža taku!
Tas groziņā nes lielu prieku,
Izdalīdams to kā nieku.

Nu jau gan Lieldienas ir garām, bet man ir atrādami daži olu tērpi.


Šaurā lokā notika neliels apmaiņas projekts "Iepriecini savas oliņas!" Kurā tapa olu mices. It kā neliels darbiņš, bet cik daudz dažādu iespēju. Var gan šūt, gan adīt, gan tamborēt. Var veidot klasisku, bet var arī rotaļīgu vai greznu.




Zaķa motīvu es paņēmu no JustNan dizaina "3 Violets Humbug".
Jāsaka kā ir, tas ir GK miniatūra - ļoti daudz vientuļo krustiņu. Bet motīvs mani ļoti uzrunāja.
Noformēju pati, arī modeli izdomāju pati. Šūts no 3 daiviņām, jo gribējās telpisku mici, bet ja veidotu 4 daiviņas, tad man prasītos izšuvums uz vēl vienas skaldnes ... bet vēl viens zaķēns ... :) Bet par savu "slinkumu" skarbi maksāju - 3daļīgo mici salikt kopā ir piņķers.
Mices oderīte ir 2 audumu salikums un vidus vīle "noslēpta" zem dekoratīvā šuvuma. Ja apnīk trusis, var olai uzvilkt dzeltenu micīti. :)
Dāvaniņa jau ir prom.




Man tikušo skaistumu veidoja Sody. Uz dzeltenas aidas burvīga vistiņa (vai varbūt šis ir gailis) no CS211.
Atzīšos godīgi, man šīs vistas jau sen nelika mieru. Un lai mājās nebūtu karš par Olu mici, jau sāku veidot savējiem šīs pašas sērijas vistiņas.



Bet nebūtu MANAS vistiņas, visticamāk vēl ilgi būtu manos plānos.







Un gaidot Lieldienas, tapa vēl viena Olu mice - Bruņurupucis.



Ideju noskatīju The Cross Stitcher 235. Biju domājusi, kas tur - stundas laikā tikšu galā...bet nā-ni vajadzēja paknibināties ilgāk. Bet tas bija to vērts. Meitas novērtēja kā labu esam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru