Lapas

sestdiena, 2011. gada 19. marts

Dāvaniņa

Ir patīkami saņemt dāvaniņu, vienalga kādu - lielu vai mazu, par bargu naudu pirktu vai pašgatavotu, t.i. ekskluzīvu. Un nu jau ir iespēja saņemt arī virtuālas dāvanas.
Šovakar man no Deziderijas tika virtuāla dāvaniņa:




Liels paldies!
Lielākais gandarījums - manu blogu lasa.
Lai gan es esmu slinka rakstītāja, tomēr šāda dāvaniņa ir stimuls čaklāk veikt ierakstus.

Šai dāvanai ir piebilde - viņa jānodod tālāk 5 blogiem. No savām iecienītākajām "pastaigu" vietām es izvēlējos:


Klēras "Rokdarbu vācelīte"
Sandras "Mana pasaule"
Minkiņa "Susuriņu dienasgrāmata"
Ingas "Mantu kaste"
Grand Duches



Un vēl daži noteikumi:

* Saņemot balviņu – pateikties par to!
* Savā blogā ielikt saiti uz blogu, no kura saņēmāt balviņu.
* Savā blogā ielikt balvu!
* Izvēlēties piecus rokdarbu blogus, kuriem tālāk nodosiet šo balvu.
* Pievienot saites uz šiem blogiem.
* Izvēlētajiem pieciem balvas ieguvējiem ar komentāriem nodot ziņu par balvas piešķiršanu.

PS. Tikko pabeidzu pēdējo noteikumu punktu - nodot ziņu par dāvaniņu izvēlētajiem blogiem. Nu ko, lasīt un pētīt ir viena lieta, bet lai ierakstītos ka redzētais patika, ideja ir atķeksēta plānos ... nu tas kaut kā aizmirstās. Centīšos laboties, lai rakstītājiem ir stimuls rakstīt.

1 komentārs: